دوره ها

ویژه

توسعه برنامه موبایل با چارچوب Ionic

3 درس
21.5 ساعت
متوسط

چارچوب Ionic یک کتابخانه منبع باز از اجزای بهینه شده …

آنچه یاد خواهید گرفت
اصول فن آوری
پیش زمینه این فناوری
مزایای برنامه های تلفن همراه
اصول اولیه و همچنین مفاهیم و فن آوری های پیشرفته را پوشش دهید.
-39%

تسلط بر اصول مدل سازی داده ها

1 درس
15.3 ساعت
مبتدی

در این دوره ، من اصول و مفاهیم مدل سازی …

آنچه یاد خواهید گرفت
آماده شروع کار در پروژه های مدل سازی داده های واقعی ،
مسئولیت ها را به عنوان بخشی از نقش موجود گسترش دهید
موقعیت جدیدی را شامل مدل سازی داده ها کنید.
ویژه

تخصص مدیریت سرمایه گذاری

9.8 ساعت
متوسط

در این تخصص ، شما خواهید فهمید که چگونه استراتژی …

آنچه یاد خواهید گرفت
گواهی تخصص مالی را کسب کنید که می توانید با کارفرمایان احتمالی و شبکه حرفه ای خود به اشتراک بگذارید
مهارت ها را کسب کنید: مدیریت سرمایه گذاری ، نرخ بهره ، سهام ، ساخت نمونه کارها
رایگان

تخصص رهبری سازمان

9.8 ساعت
پیشرفته

خود را مجهز کنید تا از طریق شفافیت هدف و …

آنچه یاد خواهید گرفت
کاوش کنید که رهبران بزرگ چگونه خود را ارزیابی می کنند و تیم های مشترکی را که به طور موثر مذاکرات و درگیری ها را مدیریت می کنند ، هدایت می کنند.
کشف کنید که چگونه رهبران از طریق داستان سرایی ارتباط برقرار می کنند و سایر استراتژی های ارتباطی را برای تأثیرگذاری به کار می گیرند.
بیاموزید که چگونه سازمانها با شفافیت هدف که از درک نیازهای مشتریان ، از جمله استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود ، شروع می کنند و از این تمرکز برای هدایت طراحی محصولات و خدمات برای تأمین م thoseثر آن نیازها استفاده می کنند.
یک پروژه سنگ فرش ایجاد کنید که به آنها امکان می دهد آنچه را آموخته اند به کار گیرند.
رایگان

تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
رایگان

برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مالی: بودجه شرکت

4 درس
31.3 ساعت
مبتدی

برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مالی: ساخت بودجه یک …

آنچه یاد خواهید گرفت
بیاموزید که چگونه با استفاده از معیارهای مختلف ، صورتهای مالی را تجزیه و تحلیل کنید
سلامت و سودآوری یک شرکت را از بین ببرید.
ویژه

الکترونیک – برای مبتدیان کامل

9.9 ساعت
مبتدی

الکترونیک برای بسیاری از زمینه ها مهم شده است. ارتباطات …

آنچه یاد خواهید گرفت
درک شما کامل خواهد شد
قابل مقایسه با آنچه ممکن است در یک محیط یادگیری رسمی تر بدست آورید.
شما آماده استفاده از فرصتهایی خواهید بود که در آینده پیش می آید
آماده برای ادامه کار
آموزش با تمرکز دقیق تر در هر تخصص مرتبطی که انتخاب می کنید.
رایگان

استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

8.5 ساعت
متوسط

این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب …

آنچه یاد خواهید گرفت
بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه