تسلط بر اصول مدل سازی داده ها
درباره این دوره
در این دوره ، من اصول و مفاهیم مدل سازی داده ها را از طریق تعدادی از بهترین شیوه ها و تکنیک هایی که برای ایجاد مدل های داده در سازمان خود نیاز دارید ، از شما می گیرم. نمونه های بسیاری را پیدا خواهید کرد که مفاهیم و تکنیک های کلیدی پوشش داده شده در کل دوره را به وضوح نشان می دهد.
در پایان دوره ، شما آماده خواهید بود تا نه تنها این اصول را عملی سازید ، بلکه همچنین تصمیم گیری در زمینه مدل سازی و طراحی کلیدی داده های مورد نیاز “هنر” مدل سازی داده ها را که از پیچ و مهره فراتر می رود ، انجام دهید. تکنیک ها و الگوهای طراحی
سازمانها یا گروهی از سازمانها هنگامی كه بیش از یك نسخه از داده های مربوط به یك نهاد تجاری را در اختیار داشته باشند ، می توانند نیاز به مدیریت اطلاعات اصلی را ایجاد كنند. داشتن بیش از یک نسخه از این داده های اصلی به طور ذاتی به معنای عدم کارایی در حفظ “یک نسخه واحد از حقیقت” در همه نسخه ها است. تا زمانی که افراد ، فرایندها و فناوری برای اطمینان از هم راستا نگه داشتن مقادیر داده ها در همه نسخه ها وجود نداشته باشد ، تقریباً اجتناب ناپذیر است که نسخه های مختلف اطلاعات مربوط به یک نهاد تجاری نگهداری شود.
اهداف یادگیری
موارد ارائه شده
- فیلم
- جزوات
پیشنیازها
- درک اساسی از مفاهیم و ساختارهای مدیریت داده مانند جداول پایگاه داده رابطه ای
- بدانید که چگونه داده های مختلف به طور منطقی با یکدیگر ارتباط دارند.
مخاطب هدف
- یک تحلیلگر تجارت
- مهندس داده یا طراح پایگاه داده
- چه کسی مایل به ساخت یک جعبه ابزار شخصی از بهترین شیوه ها و تکنیک های مدل سازی داده ها است.